میزان پذیرش در برنامه های آمادگی معلم به طور غیرمعمولی زیاد است (لاوین ، ۲۰۰۶). به دلیل این پدیده ، کالج های آموزش می توانند تا حدودی برای دانشگاه ها به یک گاو نقدی تبدیل شوند. پس از پذیرش دانش آموزان با سطح پایین تر ، میانگین معدل باید در یک محدوده مشخص باشد تا مدرسه موفق ارزیابی شود ، بنابراین کار دوره ساده می شود و اطمینان حاصل می کند که اکثر دانش آموزان نمره خوبی دارند و در برنامه باقی می مانند ( به شهریه ادامه دهید).
در اینجا چند "واقعیت سریع" آورده شده است:
بیش از نیمی از معلمان در برنامه هایی با کمترین استانداردهای پذیرش (که اغلب ۱۰۰٪ متقاضیان را می پذیرند) و با کمترین استادان تحصیل می کنند. (لاوین ، ۲۰۰۶)
در ایالات متحده فقط ۲۳٪ از معلمان جدید از سومین گروه های دانشگاهی بر اساس نمرات ACT / SAT و GPA می آیند. طبق نتایج حاصل از مطالعه انجام شده در آلاباما (فرگوسن و لاد ، ۱۹۹۶) ، این قابل توجه است زیرا محققان ارتباطی را بین نمرات بالاتر ACT معلم و نمرات بالاتر خواندن برای دانش آموزان پیدا کردند.
دانشجویان درجه یک در ایالات متحده بیشتر از دانشجویان درجه یک در مشاغل تدریس می مانند (کاتالدی ، و همکاران ۲۰۱۱).
در مقابل؛
پنجاه و هفت درصد وکلا و ۴۴٪ مهندسین در ایالات متحده از چهارمین رتبه برتر دانشجویان در ACT / SAT می آیند (آگوست ، کیون و میلر ، ۲۰۱۰).
سایر کشورها مانند سنگاپور ، فنلاند و کره جنوبی که ۱۰۰٪ معلمان از سومین گروه های برتر دانشگاهی جذب می شوند (استخدام می شوند؟ آیا آنها "جایزه امضا می دهند؟") (آگوست ، کین و میلر ، ۲۰۱۰).
عواقب این پدیده گسترده است و بر همه نامزدهای معلم تأثیر منفی می http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html http://canorcantsee.ir/More/index.html http://lastfine.ir/Telephone/index.html http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html http://prosentiational.ir/history/index.html http://joshjjjjbz.ir/ http://comeandgoforlive.ir/blue/password/ http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/ http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/ http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/ http://hereyouarekid2022.ir/think.php http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/ http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/ http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/ ، فارغ از توانایی های علمی آنها. کدام دانشجوی آموزش ابتدایی جوک های "برش ، رنگ و چسباندن" درباره محتوای دوره را نشنیده است؟ حتی پس از تلاش برای دفاع از چنین احساسات حقیرانه ، من رشته خود را به جامعه شناسی تغییر دادم زیرا تمایلم به تمرکز دانشگاهی که امیدوارم تدریس باشد ، تمایل داشتم. ضمناً ، من پشیمان نیستم (حتی اگر در مدرسه "به اندازه کافی برای دکتر شدن" بودم) از آنجا که دوره جامعه شناسی من تجربه قابل توجه و ارزشمندی را در زمینه طراحی و انجام تحقیق و تجزیه و تحلیل داده ها به من ارائه داد. محتوایی که سالهای من به عنوان گرایش آموزش ابتدایی ارائه نمی داد.
تحریریه ی ما در تهیه این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
کلیه حقوق مادی و معنوی تصاویر برای وبسایت گالری عکس روژ پیکس محفوظ می باشد.